توقف در حوالی من ممنوع

توقف در حوالی من ممنوع

ازين به بعد توقف حوالي من ممنوع...

اخلاقم گند؟؟ به خودم مربوطه

غرورم بيش از حد؟؟غرور خودمه

تمام زندگيم خودخواهانس؟؟؟به خودم مربوطه

از عده اي متنفرو؟؟بازم به خودم مربوطه

دوس دارم تنها باشم؟؟؟؟ حس خودمه

نميخوام عاشق بشم؟؟ دل خودمه

صداي خنده هام از حد عادي بلندتر؟؟؟خوشحالي خودمه

يا به تلنگر به هق هق ميفتم؟؟درد خودمه

عده اي رو فراموش ميکنم؟؟حافظه خودمه

حالم از بعضيا بهم ميخوره؟حالت خودمه

دلم ميخخواد اينحوري باشم

مجبور به تحمل من نيستيد

کساني که درونمم ميبينن برام کافيه...

براي اونايي ک از ظاهرم قضاوت ميکنن

حرفي ندارم همين بيرون بمونن بهتره

من فقط براي خودمم مال خودم

حوالي من توقف ممنوع



 



نظرات شما عزیزان:

iman Hajilary
ساعت17:10---14 تير 1393
وب قشنگی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 9:38 ] [ **kamand** ] [ ]